[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 915 بازدید

آهنگ جدید علی مولایی بنام بخواب آروم

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های غمگین جدید, ع, تاریخ : یکشنبه 21 دی 1393

آهنگ جدید علی مولایی بنام بخواب آروم

آهنگ جدید علی مولایی بنام بخواب آروم


تنظیم و میکس مستر : علی مولایی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید علی مولایی بنام بخواب آروم :

بخواب آروم و بی رویا همین یک امشبو داریم
نمیشه تو چشات زول زد تو وقتایی که بیداریم
نگاهت میکنم بی رحمو بی پروا نمیدونی
نمیشه با نگام بد شی آخه خوابی نمیتونی
آخه خوابی
نمیتونی

تو چشماتو که میبندی
چه راحت میشه عاشق شد
با چشمات وقتی که بستن
چه آسون میشه صادق شد
تو وقتی که حواست نیست
میذاری من خودم باشم
یه برکه از دلم دیدی
بمون میخوام یه دریا شم
بمون میخوام یه دریا شم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی مولایی بنام بخواب آروم

♫♫♫♫♫♫

کنار تخت میشینم نمیدونی و آرومی
بدون رنگ و آرایش چقدر زیبا و معصومی
منو برده نفس هات توی خواب تا خلق یک رویا
چه خوبه مال من میشی همین امشبو تا فردا
همین
امشبو تا فردا

تو چشماتو که میبندی
چه راحت میشه عاشق شد
با چشمات وقتی که بستن
چه آسون میشه صادق شد
تو وقتی که حواست نیست
میذاری من خودم باشم
یه برکه از دلم دیدی
بمون میخوام یه دریا شم
بمون میخوام یه دریا شم

 

دانلود با کیفیت 320 - 9.60 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.80 مگابایت

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 842
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,115
بازدید ماه : 4,286
بازدید سال : 21,809
بازدید کلی : 2,008,490

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید