[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
3 نظر 1714 بازدید

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا با بالاترین کیفیت

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های شاد جدید, آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا, س, تاریخ : جمعه 15 اردیبهشت 1396

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا با بالاترین کیفیت

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Shabankhani – Amdan

ترانه : حدیث دهقان , آهنگ : فواد غفاری , تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا :

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط

بگو راحت چته من حواسم بهت کم نشه یه تار مو ازت

هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودم و بهت میرسونم

می خوامت بی حساب من بیدارم تو بخواب سرد بشه روتو بپوشونم

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثل دیوونه ها

با من برو با من بیا از بس عاشقم رفتارم عجیبه

عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم

بفهم میگیره دلم جوری که تو رو دوست دارم عجیبه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا

♫♫♫♫♫♫

عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم یه روزایی و تعطیلم

من دست خودم نیست که

عاشقتم یعنی تو خیلی فرق داری واسم

بد بینم و حساسم من دست خودمنیست که

من دست خودمنیست که

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مثل دیوونه ها

با من برو با من بیا از بس عاشقم رفتارم عجیبه

عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم

بفهم میگیره دلم جوری که تو رو دوست دارم عجیبه

 

دانلود با کیفیت 320 - 5.90 مگابایت 

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت 

نظرات

۲ نظر ارسال شده

۲ Comments

  • تخفيف ريحون تخفيف ريحونمی‌گه:

    تخفيف ويژه 10 هزار تومني ريحون!
    غذا رو سفارش بديد و 10 هزار تومن تخفيف بگيريد!
    براي هر کسي که از لينک شما کد تخفيف رو بگيره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده ميشه!
    براي گرفتن تخفيف 10 هزار تومني مراحل زير رو انجام بديد:
    اول لينک رو باز کنيد و کد تخفيف رو کپي يا يادداشت کنيد
    بعدش بريد به صفحه اصلي سايت ريحون reyhoon.com و نرم افزار رو دريافت کنيد (با گوشي بريد و بايد برنامه بازار رو داشته باشيد)
    بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنيد (20 ثانيه طول ميکشه نهايت!)
    موقع سفارش غذا کد تخفيف رو بزنيد تا 10 هزار تومن از هزينه غذا کم بشه.
    مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بديد فقط 10هزار تومن پرداخت ميکنيد.
    سوالي داشتيد ايميل بزنيد
    موفق باشي!

  • علي عليمی‌گه:

    سلام و احترام

    فروش اسکريپت کپي گوگل به وردپرس

    درآمد روزانه حداقل صد هزار تومان

    قيمت : فقط 25000 تومان

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 513
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,786
بازدید ماه : 3,957
بازدید سال : 21,480
بازدید کلی : 2,008,161

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید