[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 35 بازدید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام من مردم مگه

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های غمگین جدید, آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا, م, تاریخ : چهارشنبه 13 دی 1402

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام من مردم مگه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام من مردم مگه با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Man Mordam Mage

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ من مردم مگه محسن ابراهیم زاده :

خواب دیدم خیس بود چشمات
من مردم مگه
خیلی غم داشتی توی دنیات
من مردم مگه
خواب دیدم
بغض میکردی من مردم مگه
دوست داری میتونی
برگردی من مردم مگه
من هنوز هستم نمردم که
تو غمگینه صدات
من هنوزم تب کنی
از غصه میمیرم برات
من هنوز هستم نمردم که
پره دلشوره ای
این همه آدم تو دنیا هست
تو چیز دیگه ای
من تموم این روزارو
فکر میکردم به تو
تو تموم لحظه هاتو
فکر میکردی به من
تو همیشه منتظر بودی
که برگردم به تو
من همیشه منتظر بودم
که برگردی به من
من هنوز هستم نمردم که
تو غمگینه صدات
من هنوزم تب کنی
از غصه میمیرم برات
من هنوز هستم
نمردم که پره دلشوره ای
این همه دم تو دنیا هست
تو چیز دیگه ای

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بنام من مردم مگه با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 320                    دانلود با کیفیت 128

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 595
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 282
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 807
بازدید ماه : 600
بازدید سال : 18,123
بازدید کلی : 2,004,804

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید