[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 614 بازدید

آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش

دسته بندی : ا, تاریخ : شنبه 06 دی 1393

آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش

آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش

ترانه سرا و آهنگساز : علی کاشی – تنظیم : بهروز علیاری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش :

چشمام و می بندم و دارم بازم عشقم و به پات میذارم

تو رو واسه زندگی می خوامت نمی دونی چقدر تو رو دوست دارم

به حدی با چشمای تو آرومم که ازت نمی گذرم می دونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم می مونم

من کنار زندگیم می مونم

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی با نام با من باش

♫♫♫♫♫♫

روزایی که دلم تنها بود تو فکر این غمای دنیا بود

تو از راه رسیدی و این کابوس و گرفتی از تنم این رویا بود

به حدی با چشای تو آرومم که از نمی گذرم می دونم

تو تنها دلیل زندگیمی جونم من کنار زندگیم می مونم

من کنار زندگیم می مونم

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

همه دنیای منی خونه ی رویای منی با من باش کنار من باش

تو شبام ماه منی همیشه همراه منی با من باش کنار من باش

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.80 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.20 مگابایت

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 700
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,973
بازدید ماه : 4,144
بازدید سال : 21,667
بازدید کلی : 2,008,348

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید