[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 4 بازدید

دانلود آهنگ فرهاد تحریری بنام تلافی

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های غمگین جدید, آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا, ف, تاریخ : شنبه 25 آذر 1402

دانلود آهنگ فرهاد تحریری بنام تلافی

دانلود آهنگ جدید فرهاد تحریری بنام تلافی با بالاترین کیفیت

Download New Music Farhad Tahriri – Talafi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … 

متن آهنگ تلافی فرهاد تحریری :

تو حالت خوبه من حالم بد
تو جا پات محکمه اما من لق
افتادی از سرم نشدم بد
چرا کار من با قرص سردرد
تو دلت تنگ نشد
حتی واسه من الان
کی به تو یاد داده
انقدر بد بشی الان
می دونم فرق کرده
الانت با قبلنات
می دونی میشه بشه
منم مثل قبلنام
گفتی نمی خوام تو رو دیوونه کنم
اما الان بد شده میدونه پرم
از وقتی که گذاشتی رفتی
حس غریبه فقط می مونه دورم
گفتی نمی خوام تو رو دیوونه کنم
اما الان بد شده میدونه پرم
از وقتی که گذاشتی رفتی
حس غریبه فقط می مونه دورم
گفتی نمی خوام تو رو دیوونه کنم
فکرم بود تلافی کنم
نه گفتنو ولی نی الان دورم
کل دنیا رو برات می دوام
تو فکرمی یعنی بهت علاقه دارم
اصلا همون یه سایه فقط
نیستی ببینی اینا مثاله فقط
ببین نه نگو بذار که ورق
برگرده ببینی که با تو منم
گفتی نمی خوام تو رو دیوونه کنم
اما الان بد شده میدونه پرم
از وقتی که گذاشتی رفتی
حس غریبه فقط می مونه دورم

دانلود آهنگ فرهاد تحریری بنام تلافی با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت ۱۲۸                              دانلود با کیفیت ۳۲۰

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 595
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 282
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 0
بازدید هفته : 790
بازدید ماه : 583
بازدید سال : 18,106
بازدید کلی : 2,004,787

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید