[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 1155 بازدید

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام یه نفر

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های شاد جدید, آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا, م, تاریخ : شنبه 04 اردیبهشت 1395

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام یه نفر

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام یه نفر

Download New Music Majid Yahyaei – Ye Nafar

ترانه : علیرضا محبوبی , تنظیم : فرزین شفیعی , میکس و مسترینگ : مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام یه نفر :

تو تنهاترین عشقه تو دنیامی منو ارومم کن تو اوجه تنهایی

به تو عادت کردم بدونه تو تنهام تو عشقو میبینی از تمومه حرفام

این زندگی خوبه تو کنارم هستی همه چی بهتر شد تو به من دل بستی

یه حسه رویایی تو وجوده من هست تا تهش با من باش تا وقتی دنیا هست

یه نفر تو زندگیم هست که قلبم واسه اون میزنه همه دنیای منه قلبمو نمیشکنه

من اونو میفهمم اونکه با من خوبه اونکه هر لحظه قلبش واسه من میکوبه

یه نفر تو زندگیم هست که قلبم واسه اون میزنه

همه دنیای منه قلبمو نمیشکنه

من اونو میفهمم اونکه با من خوبه

اونکه هر لحظه قلبش واسه من میکوبه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام یه نفر

♫♫♫♫♫♫

تو دلیله خنده هامی تو که همش باهامی چشمامو میبندم تو اوجه لحظه هامی

این زندگی با تو هر روزش بهشته وقتی تو باهامی همه دنیا رو عشقه , همه دنیا رو عشقه

یه نفر تو زندگیم هست که قلبم واسه اون میزنه همه دنیای منه قلبمو نمیشکنه

من اونو میفهمم اونکه با من خوبه اونکه هر لحظه قلبش واسه من میکوبه

یه نفر تو زندگیم هست که قلبم واسه اون میزنه

همه دنیای منه قلبمو نمیشکنه

من اونو میفهمم اونکه با من خوبه

اونکه هر لحظه قلبش واسه من میکوبه

دانلود با کیفیت 320 - 8.00 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 4
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 326
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,599
بازدید ماه : 3,770
بازدید سال : 21,293
بازدید کلی : 2,007,974

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید