[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 800 بازدید

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام به رسم یادگار

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های غمگین جدید, آرشیو خوانندگان به ترتیب حروف الفبا, م, تاریخ : یکشنبه 12 مهر 1394

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام به رسم یادگار

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام به رسم یادگار

ترانه : حسین صفا , آهنگ : محسن چاوشی , تنظیم : بهروز صفاریان

گیتار : عادل روح نواز , دودوک : حسین قاسم زاده , ساز زهی : بهنام کریمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن چاوشی بنام به رسم یادگار :

نشد با شاخه هام بغل کنم تو رو

نشد نشد نشد برو برو برو

اراده داشتم بدونه کاشتن

که عادتت بدم به ریشه داشتن

که عادتت بدم یه گوشه بند شی

به مبتلا شدن علاقه مند شی

نشد که از دلم جدا کنم تو رو

نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو

تمامه حرفه من برو برو برو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محسن چاوشی بنام به رسم یادگار

♫♫♫♫♫♫

قدیما هر گلی شناسنامه داشت

تموم میشدو بازم ادامه داشت

تو شیشه گلاب تو شعر شاعرا

تو گل فروشیا تو جیب عابرا

همون کسا که از تو باغچه چیدنت

تویه خیالشون ادامه میدنت

نشد که از دلم جدا کنم تو رو نشد نشد گلم برو برو برو

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو تمامه حرفه من برو برو برو

تو داری از خودت فرار میکنی

داری با ریشه هات چیکار میکنی

برو برو ولی به رسم یادگار

شناسنامه تو توو خونه جا بذار

برو برو ولی به رسم یادگار

شناسنامه تو توو خونه جا بذار

برو به رسم یادگار شناسنامه تو توو خونه جا بذار

 

دانلود با کیفیت 320 - 12.6 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 5.10 مگابایت

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 843
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,116
بازدید ماه : 4,287
بازدید سال : 21,810
بازدید کلی : 2,008,491

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید