[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
1 نظر 650 بازدید

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه

دسته بندی : آهنگ های غمگین جدید, ا, تاریخ : جمعه 08 اسفند 1393

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه

ترانه : یکتا شاه مرادی ، تنظیم : شهریار علوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه :

تورو آرزو کردم اما نشد بگو به چه اسمی توسل کنم

بی تو زنده بودن عذاب آوره چطور زندگی رو تحمل کنم

به دست یه سایه سپردی منو که مثله خود تو سکوت میکنه

با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت بین بی تو هر شب سقوط میکنه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان تهرانچی بنام سایه

♫♫♫♫♫♫

رو دره ی دلتنگیام پل زدی تا مسیر رفتو آمدت بشه

چقد نگرانم از این سادگیت که هر کی بیاد راهتو بلد بشه

اسیرم تو کوران دلواپسیت تاوان دوست داشتن من این نبود

تو مثله همیشه برعکست زدی طعم فاصله هامون شیرین نبود

به دست یه سایه سپردی منو میدونم همینم خیال بافیه

واسه من که اینقدر وابستتم یه سایه از تو داشتنم کافیه

تورو آرزو کردم اما نشد

بگو به چه اسمی توسل کنم

بی تو زنده بودن عذاب آوره

چطور زندگی رو تحمل کنم

به دست یه سایه سپردی منو

که مثله خود تو سکوت میکنه

با اینکه دلم ترس از ارتفاع داشت

بین بی تو هر شب سقوط میکنه

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.20 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

 

نظرات

۲ نظر ارسال شده

۲ Comments

  • سانگ موزیک سانگ موزیکمی‌گه:

    سلام دوست
    وب خوبی داری با تبادل لینک موافق هستی؟

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 557
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,830
بازدید ماه : 4,001
بازدید سال : 21,524
بازدید کلی : 2,008,205

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید