[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
0 نظر 570 بازدید

آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

دسته بندی : آهنگ ها, آهنگ های غمگین جدید, ح, تاریخ : شنبه 13 دی 1393

آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی


آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

ترانه : کاظم موسوی ، آهنگ : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی :

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

واسم عادت شده هر روز و هر شب توی بارون بهونه ات رو بگیرم

با این که عاشق بارونم اما دیگه من زیر بارونم نمیرم

♫♫♫♫♫♫

دکلمه:

برای من یه لحظه زندگی کردن بدون تو یه لحظه هم تصور کردنی نیست

بپیچ دستات و دور گردن من از این گرم تر واسه ام شال گردنی نیست

♫♫♫♫♫♫

برای یه لحظه زندگی هم بدون تو تحمل کردنی نیست

بپیچ دستات و دور گردن من از این گرم تر برام شال گردنی نیست

هر اتفاقی که بی افته واسم نمی افته اسمت از زبونم

منو با اسم کوچیکم صدا کن صدا کن که واست در میره جونم

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

واسم عادت شده هر روز و هر شب توی بارون بهونه ات رو بگیرم

با این که عاشق بارونم اما دیگه من زیر بارونم نمیرم

دکلمه:

شدی هم دست کی تا من بمیرم الان وقت تبانی نیست برگرد

روانی میشم آخر تو نبودت تا این عاشق روانی نیست برگرد

آهنگ جدید حمید عسکری با نام روانی

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

 

 

 

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 862
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 2,135
بازدید ماه : 4,306
بازدید سال : 21,829
بازدید کلی : 2,008,510

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید