[RB:Code_Popup
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما
1 نظر 764 بازدید

دانلود آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره با بالاترین کیفیت

تاریخ : پنجشنبه 29 آبان 1393

Reza Etemadi Setareh دانلود آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره

دانلود آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره با بالاترین کیفیت

ترانه : روح اله همتی ، آهنگ : رضا اعتمادی ، میکس و مستر : ایمان حجت
تنظیم : شهرام مویدی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 


متن آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره :

ستاره تنهام نذاری ستاره کم نور نشی تو

ستاره نزدیک توام یه وقت ازم دور نشی تو

یه وقت ازم دور نشی تو

ستاره گریه می کنم ستاره درگیر شبم

اگه به دادم نرسی آروم نمی گیره تبم

آروم نمی گیره تبم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره

♫♫♫♫♫♫

من خیلی دورم از خدا اما تو نزدیکی بهش

وقتی باهاش حرف می زنی پای منم وسط بکش

بهش بگم بدم ولی تو منو از خودت بدون

من از زمین خسته شدم منو ببر به آسمون

بگو دلم خیلی می خواد یه بار باهاش حرف بزنم

هر طور شده به خاطرش از زندگیم دل بکنم

از زندگیم دل بکنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا اعتمادی به نام ستاره

♫♫♫♫♫♫

ستاره رو زمین ما عاشقی بی مزه شده

حتی برای آدما عشق چیز بیخودی شده

همه به هم دروغ میگن همه پر از ریا شدن

سخته ولی باید بگم آدما بی وفا شدن

من خیلی دورم از خدا ولی تو نزدیکی بهش

وقتی باهاش حرف می زنی پای منم وسط بکش

بهش بگم بدم ولی تو منو از خودت بدون

من از زمین خسته شدم منو ببر به آسمون

بگو دلم خیلی می خواد یه بار باهاش حرف بزنم

هر طور شده به خاطرش از زندگیم دل بکنم

از زندگیم دل بکنم

 

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

 

نظرات

۲ نظر ارسال شده

۲ Comments

  • ali aliمی‌گه:

    سلام خسته نباشيد ... سايت زيبايي داريد اگر براي سايتتون نياز به بنر داشتيد براي تبليغات در سايت هاي ديگر يا تبادل بنر... من طراح بنر هستم با کم ترين قيمت بنر گيف و فلت طراحي ميکنم.. اينم تعرفه هام:
    468*60 = 3000 تومان
    12*240 = 3000 تومان
    125*125 = 2000 توامن
    250*300 = 60000 تومان
    براي ديدن نمونه کار ها لطفا به سايت سر بزنيد:
    http://boxtheme.ir
    براي سفارش نيز از منو - به بخش تماس با ما بريد و بگيد که بنر مي خوايد به همراه سايز بنر و متن بنر و... رو برام بفرستيد تا براتون ....طراحي کنم ضمنا پرداخت پس از تحويل بنر صورت ميگيره

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

در صورتی که قوانین زیر رعایت نشود نظر شما تایید و نمایش داده نمی شود

در نظرات به هیچ کس توهین نکنید و از الفاظ رکیک استفاده نکنید

نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید

لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید

در صورتی که می خواهید درباره مسائل مختلف با کاربران گفتگو کنید کلیک کنید.

  1. فراموشی رمز عبور
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

فقط از قوانین جمهوری اسلامی ایران پیروی کنید!

آمار سایت

آمار مطالب
کل مطالب : 596
کل نظرات : 75
آمار کاربران
افراد آنلاین : 2
تعداد اعضا : 174

کاربران آنلاین
آمار بازدید
بازدید امروز : 454
باردید دیروز : 217
گوگل امروز : 0
گوگل دیروز : 1
بازدید هفته : 1,727
بازدید ماه : 3,898
بازدید سال : 21,421
بازدید کلی : 2,008,102

چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان اس ام اس و موزیک وآدرس http://pupmusic.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد
  • رنکینگ
  • قالب وبلاگ
  • Facebookبه کانال تلگرام ما بپیوندید